Fam Andersson

Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Carina - 11 oktober 2009 21:45

tjena moss!!


Ännu en vecka till sin ända:)

Lite sammanfattning:

Tisdag var Ludvig på badkolonin med dagis, jag hämtade honom där på eftermiddagen.

Hämtade Anton på vägen, Kalle följde även med oss hem så de fick leka lite, gäller att passa på när man kommer hem lite tidigare än vanligt...

Jag fixade middag till oss, som vi hann o äta innan det var dax för ishallen. Ludvig först i hockeyskolan o därefter Anton. Kalle hängde med oss in. Jag körde o tränade Pilates mittialltKyss, så perfekt att kombinera.


Onsdagen gick hem tidigt igen... det var öppet hus på Fritids med kaffe o äppelkaka, mums!!

Anton o Ola körde på hockeyträning . Jag o Ludvig körde till Mette o fixade till mina ena nagel som hade pajatGråter.


Fredag, hem i 190 fixa lite mat till de som skulle vara hemma... Jag skulle fixade till mig lite, blev upphämtad utanför dörren av Oliver o Emelie, som skjutsade mig o Lotta till Wallmans för tjejkvällKyss. Där hade vi träff med Agneta & Sylvia. Åt en jättegod middag undertiden som Wallmanns artister showade för oss, mycket trevligt o god mat o liiite dricka blev det! (inte så mycket för jag skulle stå i hockeykiosken på lördag kl 08,00..) Hade sett fram emot en härlig kväll med mycket dans efter middagen, men tyvärr så var musiken kass o hemgång blev det tidigt!!


Lördagen, som vanligt i hockey´s tecken. Vi var inne i ishallen allihop 08,00 för då skulle jag stå i kiosken o Ludvig skulle träna. Det gick jättebra. Var dock lite trött när klockan ringde på morgonen efersom det blev inte så många timmars sömn som jag behöver!! körde från ishallen vid 11 o ner till stan där jag o Ola köpte nya skidskor inne på Team sportia, så nu ska det bli åka av! Gick till Maddes för att fika, det var fullt med männsikor men tillslut fick vi oss ett bord. Riktigt mysigt, sällan vi gör sådana utflykter. Men ibland behöver man det också. Hemma tog vi det ganska lugnt sedan med en god middag för oss själva. så skönt.


Idag har varit en lugn dag också. Ludvig har varit på kalas hos Axel. Anton följde med Kalle in till ishallen o fick åka lite på allmänhetens. Jag har städat lite, gjort lite kort. Fixat midag till oss nu ikväll o har precis avklarat söndagens promenad med Lotta, så skönt, Snart dax att krypa till kojs.

Ovido - Quiz & Flashcards