Fam Andersson

Direktlänk till inlägg 16 februari 2011

Mitt i veckan

Av Carina - 16 februari 2011 13:37

Redan onsdag i denna veckan, vart tar tiden vägen...


I måndags var det Alla  Dag. Jag fixade en god middag till oss som var klar lagom till Ola kom hem från mötet på jobb!

Jag fick fina tulpaner av mannen o barnen fick varsin triss lott. Jag hade köpt en liten paket till barnen, Björn Borg kalsonger går alltid hem. Nu passande med fina hjärtan på...,hi,hi

Boy´s Shorts - Vera Valentine, 1 pack The price is EUR 15.95 - EUR 16.95.

Sen blev det lite mys i soffan med popcorn innn det var läggdax.


Igår var det så hockeyträning för båda barnen. Jag fick hoppa in i kiosken. När Ludvig kom till mig efter träning o dusch sa han att han hade ont i magen. Han fick en toast o dricka o satt ner o åt. Såg lite blek ut! Jag o han körde hem vid 19,30 en stund innan Anton o Ola var klara. Vi hann precis utanför ishallen då han säger "det känns som jag måste kräka" o, ja det kan man säga att han gjorde! Tur att vi var ute kan jag säga. In igen o hämta lite påsar som vi kunde ha på hemfärden. Som tur var behövde vi inte använda de. Han somna i bilen. Gick in o bäddade på golvet bredvid min säng, sen var det dax igen...Men det gick ganska snabbt över så natten blev rätt lugn. Han vaknade vid 3 o var både törstig o hungrig, men vi fixade till lite Resorb att dricka. Tänkte att man inte ska chocka magen. Han fick behålla det så skönt.

Idag är Ola o Ludvig hemma o tar det lugnt. Men visst är man lite nojig så här idag, man känner sig konstig i magen själv o bara typ går o väntar på att man måste på toa... Men det hoppas jag inte. Det räcker nu. Fast jag ska inte säga så mycket för det är väldigt sällan vi drabbas av magsjukor, så skönt. (dumt att skriva ,jag vet)


Igår var jag på Burlöv center på lunchen, oftast när jag åker dit har jag något ärrende som ska utföras men igår så bara kände jag för att åka dit utan något mål. Gick in på Cervera outlet, 70 % på allt eftersom de skulle stänga.

Jag hittade några saker som jag blev väldigt nöjd över.

Aaltos stora vas, turkos, jättefin att ha tulpaner i nu o jag har länge trånat efter denna vas, men tyckt den var lite dyr (999:-) men nu endast 300:-

Ett glasfat på fot, o Steltons brödpåse

bread bag stelton miljo 146

Ibland kan man fynda när man minst annar det. Känner mig jätte nöjd!


Nu när jag ändå berättar om mina fina fynd, så måste jag även visa mig klänning som jag har hittat till min Pappas 60 års fest. Jag är sååå nöjd över den. Var på
Borgeby Kid´s & Friends i förra veckan o då hängde Min klänning äntligen där till mig!!

Bubbleroom.se" src="http://images.bubbleroom.se/data/product/thumb-163/tanette-38930.jpg" alt="Desigual Tanette Klänning Bubbleroom.se" />

Känns skönt att inte behöva jaga mer! Kanske ska jaga efter ett par röda pumps till, eller???

Har köpt beiga chinos till grabbarna o nu har jag fört för mig att jag ska hitta någon röd skjorta till det, men det känns som det också blir svårt!! Fast jag ska inte ge upp än...det är ju lite dryt 1 vecka kvar!!

Så skam den som ger sig.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - 7 april 2011 12:06

Gomidda Torsdag 7/4! Idag har de gått ut med klass 2 varning, storm ska det vara/bli idag!! Blåser gör det varje dag känns det som. Vill ha värme o vår NU!!!   Veckan springer iväg, fredag imorgon igen...   I tisdags var jag o en väninnan hos...

Av Carina - 6 april 2011 14:30

Förra veckan var det mycket planerade o fixande inför en fullspäckad helg. Torsdagen på lunchen var jag o handlade fika till 400 personer!!! Körde in till ishallen för att lämna av allt på kvällen, när jag kom dit så kom jag på att jag hade ju in...

Av Carina - 28 mars 2011 20:45

Ny vecka har börjat!   Tänk att hela helgen som gick hade vi inte ett enda dug planerat, så skönt det var. Det var nog några månader sedan sist. I lördags skjutsade jag iväg barnen för att leka när jag ändå var ute o körde så passade jag på att...

Av Carina - 24 mars 2011 21:30

Idag var det dax igen. Vi hade planerat det lite mer i detalj denna gången, pratat om det mycket. Nu visste han ju hur det skulle kännas!!! Ola skulle VABBA idag o följa med honom. Klockan 8 var det så dax för Ludvig att sätta sig i tandläkarstolen f...

Av Carina - 20 mars 2011 20:45

Gokväll. Lite uppdatering för helgen som gått. Fredag kväll gick vi in till våra kära grannar o hade tacomys, åt, drack vin o snackade. Skönt sådär en fredagkväll när man e lite halvsleten efter en jobbevecka!   Lördag: Ludvig hade samling ...

Ovido - Quiz & Flashcards