Fam Andersson

Direktlänk till inlägg 6 april 2011

full rulle!

Av Carina - 6 april 2011 14:30

Förra veckan var det mycket planerade o fixande inför en fullspäckad helg.

Torsdagen på lunchen var jag o handlade fika till 400 personer!!!

Körde in till ishallen för att lämna av allt på kvällen, när jag kom dit så kom jag på att jag hade ju ingen kiosknyckel(typiskt mig)...efter lite om och men så kom en tjej som ändå skulle öppna upp, så då kunde jag lasta in allt i frysen/kylen.

Japp, knappt 400 var det anmälda till Hockeyavslutning på folketshus. Ganska många, men måste säga att det blev en lyckad tillställning.

På fredag em körde jag till Limhamn o hämtade priserna som barnen skulle få, därefter dirket till Glumslöv för att lämna alla kläder som skulle säljas på loppisen.

På hemvägen inom Landskrona, beställa mat på Basilika, medans den skulle bli klar körde jag till Coop en snabbis, tillbaka till Basilika o sen äntligen kom jag hem, njöt av god mat ett glas rött o min familj:)


Lördagen fixades o trixades det innan alla gästerna kom kl 16. Lagom till dess så kom solen fram o vi satt ute o tog en drink, riktigt nice var det, ingen ville gå in o sätta sig o äta!

Kvällen blev riktigt trevlig, alla 8 nästkusinerna lekte jättefint, både inne o ute. Vi träffas tyvärr inte så jätte ofta men barn är så roliga de hittar alltid varandra o leker som de träffades varje dag.

     


Söndag morgon och man var lite halvseg, men det vara bara till att rycka upp sig o iväg för nästa tillställning.

Duka till 200 barn o lika många föräldrar skulle få kaffe. Men vi var några stycken som hjälptes åt så det gick i en rasande fart. Hela avslutningen fungerade bra. (om jag nu får säga det själv, hi,hi) Bröderna Gath var prisutdelare, till alla barns glädje.

     


Sedan var det pizza dax för oss i Team 02, uppladdning inför den viktigaste matchen på hela säsongen. Föräldrarna mot barnen. Alla ser framemot denna match ...på olika viss tror jag.

   

Jag spelade inte, utan var i speakerbåset o assisterade istället. Riktigt kul, ska bara komma ihåg, kvitterar, reducerar när man ska säga vilket, hi,hi!!! Barnen vann med 9-6, men jag tyckte alla föräldrar gjode en jättebra match. Det är verkligen underhållning på hög nivå!!! Kan jag säga som inte stod på isen  


  Tack för en trevlig helg, nu är det inte hockey förrän v 32 igen , så nu ska ni få slippa läsa om HOCKEY på ettag, lovar...

 
 
Camilla Rietz

Camilla Rietz

6 april 2011 14:51

De va mej ett jädra slit du har haft, fattar inte hur du orkar, men va gör man inte för dom små liven.
Tur inte dom hade satt mej i speaker båset, jag hade inte fattat en sak, de kunde nog lika gärna varit hästhoppning som hockey för mej...hihi
Nu e de snart helg igen och vi hoppas väl på ett riktigt vårväder :-)
kram på dej Carina!!

http://rietzansparla.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - 7 april 2011 12:06

Gomidda Torsdag 7/4! Idag har de gått ut med klass 2 varning, storm ska det vara/bli idag!! Blåser gör det varje dag känns det som. Vill ha värme o vår NU!!!   Veckan springer iväg, fredag imorgon igen...   I tisdags var jag o en väninnan hos...

Av Carina - 28 mars 2011 20:45

Ny vecka har börjat!   Tänk att hela helgen som gick hade vi inte ett enda dug planerat, så skönt det var. Det var nog några månader sedan sist. I lördags skjutsade jag iväg barnen för att leka när jag ändå var ute o körde så passade jag på att...

Av Carina - 24 mars 2011 21:30

Idag var det dax igen. Vi hade planerat det lite mer i detalj denna gången, pratat om det mycket. Nu visste han ju hur det skulle kännas!!! Ola skulle VABBA idag o följa med honom. Klockan 8 var det så dax för Ludvig att sätta sig i tandläkarstolen f...

Av Carina - 20 mars 2011 20:45

Gokväll. Lite uppdatering för helgen som gått. Fredag kväll gick vi in till våra kära grannar o hade tacomys, åt, drack vin o snackade. Skönt sådär en fredagkväll när man e lite halvsleten efter en jobbevecka!   Lördag: Ludvig hade samling ...

Av Carina - 14 mars 2011 13:59

                                                   Så var det sagt Magnus skulle duscha om det blev GULD , så det var bara att hoppa in i duschen. ...

Presentation


Välkomna till Fam Andersson. Här kan ni följa våran vardag...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards