Fam Andersson

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Carina - 7 april 2011 12:06

Gomidda Torsdag 7/4! Idag har de gått ut med klass 2 varning, storm ska det vara/bli idag!! Blåser gör det varje dag känns det som. Vill ha värme o vår NU!!!


Veckan springer iväg, fredag imorgon igen...


I tisdags var jag o en väninnan hos Marie på Händiga Händer o gjorde bordsdekoration + påskpyssel. Riktigt mysigt, trevligt, god fika o massa inspiration som vanligt o givetvis måste man ha en liten påse med sig hem också med nått nytt o kul, hi,hi:)


Blev riktigt nöjd med mina alster oxå.

 

  

Riktigt härliga gula rosor fick vi jobba med, det kändes kul att det var GULT det är så vårigt, tycker jag. Kreativiteten flödade hela kvällen.

Har ni aldrig besökt Händiga Händer så kan jag varmt rekommendera en liten sväng dit, man hittar alltid något som passar! Både till hemmet o till sig själv.

http://www.handigahander.blogspot.com/


Igår kväll var det dax för ett besök hos Pia på Hår o Harmoni. Både för mig o Ludvig, vi blev så nöjda båda två:) Skönt det är att bli ompysslad o fin i håret.


Imorgon fredag ska jag, Ludvig, Lotta o Lovisa till Malmö arena o kolla på Pippi på is. 

Ha en fortsatt skön vecka alla.

ps glöm inte att gå in o rösta på Stadium på mina skor, hi,hi

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkomna till Fam Andersson. Här kan ni följa våran vardag...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards