Fam Andersson

Direktlänk till inlägg 4 mars 2011

60 års fest 20110226

Av Carina - 4 mars 2011 14:34

Hej svej

Nu är det fredag när jag äntligen får tid att skriva några rader.

Förra fredag hade vi fam Olsson hos oss, vi beställde Basilika mat, satt o snackade medans barnen lekte. En perfekt avrundning på veckan o bra start på en lååång helg!

Lördagen började jag med att stå i kiosken i ishallen mellan 8-11. Sedan började förberedelserna för FEST!

Min käre pappa fyllde 60 år i måndags 28/2. Han hade dock stor 60 års fest med 100 gäster i lördags 26/2. Mycket trevlig fest blev det verkligen. Kul att se många av mamma o pappas vänner som jag inte sett på flera år...Tänk vad tiden går!

God mat , dricka o många trevliga gäster då kan det inte bli mer än LYCKAT  Tack alla som var med o firade med oss!

Lite bilder från kvällen:

                                    


Vi sov över hos mamma o pappa. Trötta var vi alla när vi gick upp kl 9. Åt lite frukost innan vi körde till byggdegården o röjde det sista. Vi kunde dock inte hjälpa till så mycket eftersom Anton hade samling i Trelleborg kl 13,40. så det var till att hem o byta om o packa hockey saker o nedåt till Trelle.


Tyvärr blev det förlust där nere men ändå starkt jobbat av våra LEJON. DE låg under med 0-4 reducerade till 4-4 o i sista sekunden gör Trelle 5-4 o vinner, skit osså!

Ja, ja, dock en mycket trevlig o händelserik helg var det.

Alla var helt slut när kl var åtta på söndagskvällen, Ludvig hade redan kruppit in till Ola o sov gott i soffan.


Denna veckan har nu passerat i rasande tempo som vanligt. Tänkte skriva om det i ett annat inlägg! Får se när det blir...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - 7 april 2011 12:06

Gomidda Torsdag 7/4! Idag har de gått ut med klass 2 varning, storm ska det vara/bli idag!! Blåser gör det varje dag känns det som. Vill ha värme o vår NU!!!   Veckan springer iväg, fredag imorgon igen...   I tisdags var jag o en väninnan hos...

Av Carina - 6 april 2011 14:30

Förra veckan var det mycket planerade o fixande inför en fullspäckad helg. Torsdagen på lunchen var jag o handlade fika till 400 personer!!! Körde in till ishallen för att lämna av allt på kvällen, när jag kom dit så kom jag på att jag hade ju in...

Av Carina - 28 mars 2011 20:45

Ny vecka har börjat!   Tänk att hela helgen som gick hade vi inte ett enda dug planerat, så skönt det var. Det var nog några månader sedan sist. I lördags skjutsade jag iväg barnen för att leka när jag ändå var ute o körde så passade jag på att...

Av Carina - 24 mars 2011 21:30

Idag var det dax igen. Vi hade planerat det lite mer i detalj denna gången, pratat om det mycket. Nu visste han ju hur det skulle kännas!!! Ola skulle VABBA idag o följa med honom. Klockan 8 var det så dax för Ludvig att sätta sig i tandläkarstolen f...

Av Carina - 20 mars 2011 20:45

Gokväll. Lite uppdatering för helgen som gått. Fredag kväll gick vi in till våra kära grannar o hade tacomys, åt, drack vin o snackade. Skönt sådär en fredagkväll när man e lite halvsleten efter en jobbevecka!   Lördag: Ludvig hade samling ...

Ovido - Quiz & Flashcards