Fam Andersson

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Carina - 20 mars 2011 20:45

Gokväll.

Lite uppdatering för helgen som gått.

Fredag kväll gick vi in till våra kära grannar o hade tacomys, åt, drack vin o snackade. Skönt sådär en fredagkväll när man e lite halvsleten efter en jobbevecka!


Lördag:

Ludvig hade samling kl 09,00 för sin första lilla miniturnering hemma med team 04.

Rögle o Åstorp kom på besök. Stod även i kiosken så jag såg tyvärr inte jättemycket, men det jag såg av den "lille" Ludvig var att han verkligen tog för sig, gjorde 5 mål totalt, superduktig kille. Han var själv väldigt nöjd o stolt efteråt.

             

Farmor var också o kollade, hon tog sedan båda barnen med hem, eftersom Ola o jag var bjudna på "vuxenfest" i Glumslöv. Där bjöds det på mycket god mat speciellt apelsinsåsen var helt förträfflig:) många skratt o go dricka. Trevligt att få sitta ner o snacka i lugn o ro o bara njuta av allt det goda!

Vi fick skjuts både dit o hem så perfekt, hi,hi!


Idag har vi sovit läääänge, behövdes verkligen!!!!! Kan erkänna att jag var ganska tung i huvudet...förstår inte alls varför?

Det var bara att hoppa in i duschen o bege sig till Eslöv å farmor o farfar. Det var kalas med ännu mera god mat o så klart var man hungrig igen .

Nyss hemkomna efter en mysig em tillsammans, barnen sover gott o nu e de dax för 2-a delen i Stig Larsson triologin. Måste vara vaken, den är bara såååå bra. Jag o min man är nog de ända som inte sett dessa filmer innan...


Ovido - Quiz & Flashcards