Fam Andersson

Direktlänk till inlägg 22 februari 2011

Wild Kings Cup , Kristianstad 110219

Av Carina - 22 februari 2011 15:45

Vilken dag vi hade i lördags, det var läänge sedan det var så spännande, nerverna var på helspänn hela dagen. Många hade behövt något lugnande...Varför utsätta sig för sådan spänning o hur ska det bli med åren...våra lejonungar är bara 8-9 år NU!!! Men de fixade hem den stora pokalen för andra gången som U9 lag.

Detta efter dagens program:

Hvidovre-Lejonet 3-3
Lejonet-Karlskrona 3-2
Kristianstad-Lejonet 3-3
Helsingborg-Lejonet 0-5
Lejonet-Åstorp 4-1

 

Hejarklacken var verkligen på G denna dag, ingen var tyst o hade man inte hosta o ont i halsen innan vi åkte så hade man det säkert på hemvägen.

 

Killarna o Sara var verkligen superduktiga denna dag.

 

Vi föräldrar fick en mycket god lunch bestånde av Thaimat. Tack Anna & Pierre för ni hämtade mat till 16 pers!!! Den var välbehövlig för resten av dagen.

 

Dagen var inte slut efter hockeyn, vi fortsatte hem till Sara & Niklas för lite mat o Semla. Barnen följde med farmor o farfar hem för de var på Disney on Ice sen på söndagen. Mannen o jag fick mycket gjort denna ensamma söndag utan några barn. De kom hem en liten runda på em o hämtade lite nya kläder. Det är sportlov denna veckan, så de kan behöva lite sovmorgon o ledigt.

Fast Anton hämtade jag hem i går kväll igen för idag var det lovhockey o bad med hockeykompisarna. Skjutsade honom til ishallen imorse innan jag körde till jobbet. Ikväll är det ishallen igen o ännu en spännade match för A-laget mot Glimma. Måste dit o hjälpa till i klacken, hi,hi:)

 

Lite bilder från i lördags:


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - 7 april 2011 12:06

Gomidda Torsdag 7/4! Idag har de gått ut med klass 2 varning, storm ska det vara/bli idag!! Blåser gör det varje dag känns det som. Vill ha värme o vår NU!!!   Veckan springer iväg, fredag imorgon igen...   I tisdags var jag o en väninnan hos...

Av Carina - 6 april 2011 14:30

Förra veckan var det mycket planerade o fixande inför en fullspäckad helg. Torsdagen på lunchen var jag o handlade fika till 400 personer!!! Körde in till ishallen för att lämna av allt på kvällen, när jag kom dit så kom jag på att jag hade ju in...

Av Carina - 28 mars 2011 20:45

Ny vecka har börjat!   Tänk att hela helgen som gick hade vi inte ett enda dug planerat, så skönt det var. Det var nog några månader sedan sist. I lördags skjutsade jag iväg barnen för att leka när jag ändå var ute o körde så passade jag på att...

Av Carina - 24 mars 2011 21:30

Idag var det dax igen. Vi hade planerat det lite mer i detalj denna gången, pratat om det mycket. Nu visste han ju hur det skulle kännas!!! Ola skulle VABBA idag o följa med honom. Klockan 8 var det så dax för Ludvig att sätta sig i tandläkarstolen f...

Av Carina - 20 mars 2011 20:45

Gokväll. Lite uppdatering för helgen som gått. Fredag kväll gick vi in till våra kära grannar o hade tacomys, åt, drack vin o snackade. Skönt sådär en fredagkväll när man e lite halvsleten efter en jobbevecka!   Lördag: Ludvig hade samling ...

Ovido - Quiz & Flashcards