Fam Andersson

Direktlänk till inlägg 2 januari 2010

Cup i Tyringe på min födelsedag

Av Carina - 2 januari 2010 20:30

Grattis på mig själv  !

Vi sov hos mina föräldrar i natt, det var ju ettag sedan man vaknade av att ens föräldrar kom o sjöng för en så här på födelsedagens morgon! Ja, givetvis så gjorde även Ola, Anton o Ludvig också det. Fick lite paketer o pengar, tack så mycket! Det var i ottan vi fick gå upp, sen bara det i väg till Tyringe o cup där hela lååånga dagen.

Mormor, morfar o Ludvig kom upp till första matchen som började kl 09,00, den matchen stod Anton o vaktade målet (första gången på match) lite nervörs var han det märktes, han fick även inviga den nya målvaktshjälmen som team 02 fick av oss föräldrar o tränare i julklapp. 

  


Sålt som en pinne var han iaf. Totalt sett kom de på 3-e plat i denna cup, en förlust, en oavgjord o 2 vinster. Starkt jobbat LEJONET!!!

Tror nog vi föräldrar i team 02 var överlägset bästa hejarklacken!!!(som vanligt).

Mormor o morfar kollade på 2 matcher, sen körde de hem igen.

Det var lite dötiden emellanåt o då somnade Ludvig på en bänk när de spelade innebandy, sen somna han igen på golvet när det var ännu en paus. Nyss hemkomna o han sover igen. Inte alls likt honom, är lite varm om pannan. Så det får bli alvedon o i sängen!

Innan vi körde från Tyringe tog vi en pizza o myste lite på min födelsedag.

Nu får vi mysa lite till i soffan.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - 7 april 2011 12:06

Gomidda Torsdag 7/4! Idag har de gått ut med klass 2 varning, storm ska det vara/bli idag!! Blåser gör det varje dag känns det som. Vill ha värme o vår NU!!!   Veckan springer iväg, fredag imorgon igen...   I tisdags var jag o en väninnan hos...

Av Carina - 6 april 2011 14:30

Förra veckan var det mycket planerade o fixande inför en fullspäckad helg. Torsdagen på lunchen var jag o handlade fika till 400 personer!!! Körde in till ishallen för att lämna av allt på kvällen, när jag kom dit så kom jag på att jag hade ju in...

Av Carina - 28 mars 2011 20:45

Ny vecka har börjat!   Tänk att hela helgen som gick hade vi inte ett enda dug planerat, så skönt det var. Det var nog några månader sedan sist. I lördags skjutsade jag iväg barnen för att leka när jag ändå var ute o körde så passade jag på att...

Av Carina - 24 mars 2011 21:30

Idag var det dax igen. Vi hade planerat det lite mer i detalj denna gången, pratat om det mycket. Nu visste han ju hur det skulle kännas!!! Ola skulle VABBA idag o följa med honom. Klockan 8 var det så dax för Ludvig att sätta sig i tandläkarstolen f...

Av Carina - 20 mars 2011 20:45

Gokväll. Lite uppdatering för helgen som gått. Fredag kväll gick vi in till våra kära grannar o hade tacomys, åt, drack vin o snackade. Skönt sådär en fredagkväll när man e lite halvsleten efter en jobbevecka!   Lördag: Ludvig hade samling ...

Presentation


Välkomna till Fam Andersson. Här kan ni följa våran vardag...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards