Fam Andersson

Direktlänk till inlägg 24 december 2010

Julafton 2010

Av Carina - 24 december 2010 09:30

Julaftons morgon!

Nu får man upp o börja förberedda sig för att fira julen hemma, ska faktiskt bli så skönt att slippa köra bort. Det är ett himla packande hit o dit med alla julklappar som ska med o sen ska de hem igen...

Fast vi gjorde det lite igår, men vi tog inte med så mycket. Vi firade lillejulafton hemma hos Farmor o Farfar igår em/kväll.

När vi kom fick vi ost o glögg, såå gott! Sen spelade jag, Ola, Sara o Niklas yatzy:) Farmor fixade maten o barnen lekte, perfekt för alla!

Vi åt middag o sen var det äntligen dax för alla små tomtenissar/or att komma...

som sagt hade vi inte mycket med oss, men jag tror nog att det hade räckt egentligen med dessa 2 saker som barnen fick igår!

Ludvig; en Valtra traktor som han har tjatat om sen han fyllde år i sommras, han tom kramade om traktorn...(+även han en ny hockeyklubba)

Anton; en matchtröja från New York Rangers med Henrik Lundqvist #30 + en ny hockeyklubba.


                          

Alla var nöjda o glad efter paketuppackning:)


Får vi se vad tomten har att komma med idag till alla som varit snälla...

GOD JUL på ER alla


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - 7 april 2011 12:06

Gomidda Torsdag 7/4! Idag har de gått ut med klass 2 varning, storm ska det vara/bli idag!! Blåser gör det varje dag känns det som. Vill ha värme o vår NU!!!   Veckan springer iväg, fredag imorgon igen...   I tisdags var jag o en väninnan hos...

Av Carina - 6 april 2011 14:30

Förra veckan var det mycket planerade o fixande inför en fullspäckad helg. Torsdagen på lunchen var jag o handlade fika till 400 personer!!! Körde in till ishallen för att lämna av allt på kvällen, när jag kom dit så kom jag på att jag hade ju in...

Av Carina - 28 mars 2011 20:45

Ny vecka har börjat!   Tänk att hela helgen som gick hade vi inte ett enda dug planerat, så skönt det var. Det var nog några månader sedan sist. I lördags skjutsade jag iväg barnen för att leka när jag ändå var ute o körde så passade jag på att...

Av Carina - 24 mars 2011 21:30

Idag var det dax igen. Vi hade planerat det lite mer i detalj denna gången, pratat om det mycket. Nu visste han ju hur det skulle kännas!!! Ola skulle VABBA idag o följa med honom. Klockan 8 var det så dax för Ludvig att sätta sig i tandläkarstolen f...

Av Carina - 20 mars 2011 20:45

Gokväll. Lite uppdatering för helgen som gått. Fredag kväll gick vi in till våra kära grannar o hade tacomys, åt, drack vin o snackade. Skönt sådär en fredagkväll när man e lite halvsleten efter en jobbevecka!   Lördag: Ludvig hade samling ...

Ovido - Quiz & Flashcards