Fam Andersson

Alla inlägg den 21 december 2009

Av Carina - 21 december 2009 23:30

Ja, nu tror jag nog Julen är här hos oss också.

Egentligen borde jag lagt mig för längesedan... Men jag har haft fullt upp o då blir man ju inte trött som om man bara sitter i soffan o slöar sig!

Idag på jobbet har jag ätit hur mycket godis som helst (inget bra) har fått så mycket gotter av kunder o givetvis måste man ju smaka liiiiite...

Det får bli andra bullar efter jul ingen. Då ska det tränas o ätas nyttigt inför beach 2010  . Efter jobb idag körde jag in till stan o köpte det sista (tror jag). Var på ÖB o köpte småjulklappar till paketleken som vi ska ha hemma hos oss den 25-e. När jag kom hem fixade jag lite mat till oss (mig o Ola) inga barn hemma, väldigt lugnt!! Efter maten slog jag in alla julklappar o Ola klädde granen, den blev så fin , så  . Kallt är det ute nu o dax att krypa till sängs. Bara 2 dagar kvar att jobba... oå vad jag längtar att få vara ledig.

Nattis

Ovido - Quiz & Flashcards