Fam Andersson

Alla inlägg den 29 december 2009

Av Carina - 29 december 2009 16:00

Igår var vi alla o åkte skridskor några timmar, jag stod även i kiosken en stund. Hemåt vi for o vidare hem till fam Olsson för att försöka bestämma vart vi ska åka till hösten o fira våra gubbar som fyller 40!! Ja, just nu lutar det väldigt mycket åt Cypern. Vi ska kolla lite till sen måste vi nog ta o bestämma oss efter alla helger. Man längar ju redan efter sol o värme.  


Idag smög jag upp tidigt o begav mig till frissan o sen vidare för att göra nya naglar. Barnen o Ola körde till ishallen. Efter naglarna hos Mette körde jag o tränade   på gymmet på Nautilus, uppgraderade mitt kort så jag även kan träna inne på gymmet, beställde även en tid för en genom gång med tränare:)

Körde till isbanan där de åkt klart o vidare till Kökscentrum för våran fläkt har gått sönder så det är bara till att beställa en ny:( Ja den skulle kosta 3600:- Trist utgift, men ett måste. Nu hemma på snabb visit, fixat lite mat till Ola o Anton som ska o träna, hockey såklat! Jag o Ludvig ska köra hem till min Farmor som fyller 91 år idag. Så då ska vi äta smörgåstårta(mums)

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN FARMOR:)  

Ovido - Quiz & Flashcards