Fam Andersson

Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Carina - 6 mars 2010 19:45

Hej på dej bloggen


Jaha, nu e det helg! Skönt, men lördagen e snart redan slut...

Veckan som gått har gjort det i raketfart...

I tisdags hade jag smyckevisning av Dag & Natt, jättefina smycken till bra priser. Kunde köpt mer men...måste spara sig lite ibland!


Igår när vi åt middag bestämde vi tillsammans att vi skulle ta sovmorgon idag.

Det kan behövas ibland, känns det som. Veckorna bara stressar man varje morgon o kväll. Strunta i hockeyskolan 08,30 med Ludvig och istället åka in allihop till ishallen idag kl 11 då det var allmänhetensåkning istället. Så idag har det varit skridskoåking för alla  . Ja, det är ganska roligt men jag är lite mesig på att åka, men faktiskt känns det bättre o bättre för varje gång!!

Därefter blev det en runda på stan i LA! Fikade på Maddes, jättegod mackor  .


På hemvägen sa jag till barnen, att ni tar Era cyklar o jag går upp till affären o handlar till kvällens TACOS! Sagt o gjort ut i det soliga sköna vårvädret,   kändes faktiskt så även om det nog var minus grader.


Hemma igen så blev barnen ute o spelade bandy med grannbarnen. Fick hämta in de sedan när de började bli för mörkt!!

Jag spelade den nya skiva vi köpte...Melodifestivalen 2010!!


Min/vår allas favvis e MANBOY  


Nu har vi precis ätit Tacos, vi var inte värst hungriga efter fikan på Maddes!! O nu strax börjar Melodifestivalen, Andra Chansen. Får vi se vem som går vidare till finalen nästa vecka!! Imorgon ringer väckarklockan 06,00, så det blir till sängs efter Melodifestivalen!!

Ovido - Quiz & Flashcards