Fam Andersson

Direktlänk till inlägg 7 mars 2010

Cup i Trelelborg

Av Carina - 7 mars 2010 20:45

Hej svej!

Jaha, så var man hemma igen efter en dag i Trelleborg!

Körde hemifrån vid 7 imorse o hemma i huset igen vid 18 tiden.

Borta bra men hemma bäst!

5 matcher blev spelade under dagen.

Med följande resultat:

Matchreferat
 

 Datum: 2010-03-07
 
 Rubrik: Handelsbanken Cup Trelleborg 7 - Mars

 
 

U8 har varit med i Handelsbanken Cup i Trelleborg!


En kort och mycket intensiv cup som började kl.09.00 och slutade kl.14.00


Följande resultat gjorde vi:


Lejonet - Rödovre 6 - 2


Lejonet - Limhamn 1 - 3


Lejonet - Mif 5 - 0


Lejonet - Trelleborg vit 3 - 1


Lejonet - Trelleborg svart 6 - 2


4 vinster & 1 förlust gav en sammanlaggd 2 plats i cupen! Superbra jobbat alla!!


Ja, det var en lyckad dag för U-8 laget Lejonet.

Anton spelade alla 5 matcherna varav de 2 sista som målvakt. Det är spännande hela tiden när de spelar o man är nervös. MEN att vara målvaktsmor då är man ÄN MER NERVÖS!!! Det är nog inte bra för nerverna...man han var givetvis stolt som en pinne efteråt o det märks nu att han stått ett par gånger i mål, han är mer säker och får mycket beröm av alla. Lite bilder från prisutdelningen:

               

När vi körde hem stannade vi till på Svågetorp för att kolla nya hockeybyxor till Anton. Vi köpte dock inga utan bestämde att när den nya kolletionen kom in i maj-juni skulle vi köra dit o köpa inför den kommande säsongen, han kanske växer någon cm nu i sommar, men han är ju redan så lång. Mätte han lite snabbt nu när vi kom hem med tummstocken bredvid 140 cm !!! O den lille Ludvig 120 cm!!! Asså vart ska detta ta vägen...   

Vi passsade även på att äta kvällsmat där, det blev BurgerKing för barnen, jag o Ola åt Thaimat(starkt men gott). Ja, så nu e vi hemma o barnen sover gott efter en lång dag. Tror jag börjar också bli ganska nöjd för idag, sängen den börjar kalla...


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - 7 april 2011 12:06

Gomidda Torsdag 7/4! Idag har de gått ut med klass 2 varning, storm ska det vara/bli idag!! Blåser gör det varje dag känns det som. Vill ha värme o vår NU!!!   Veckan springer iväg, fredag imorgon igen...   I tisdags var jag o en väninnan hos...

Av Carina - 6 april 2011 14:30

Förra veckan var det mycket planerade o fixande inför en fullspäckad helg. Torsdagen på lunchen var jag o handlade fika till 400 personer!!! Körde in till ishallen för att lämna av allt på kvällen, när jag kom dit så kom jag på att jag hade ju in...

Av Carina - 28 mars 2011 20:45

Ny vecka har börjat!   Tänk att hela helgen som gick hade vi inte ett enda dug planerat, så skönt det var. Det var nog några månader sedan sist. I lördags skjutsade jag iväg barnen för att leka när jag ändå var ute o körde så passade jag på att...

Av Carina - 24 mars 2011 21:30

Idag var det dax igen. Vi hade planerat det lite mer i detalj denna gången, pratat om det mycket. Nu visste han ju hur det skulle kännas!!! Ola skulle VABBA idag o följa med honom. Klockan 8 var det så dax för Ludvig att sätta sig i tandläkarstolen f...

Av Carina - 20 mars 2011 20:45

Gokväll. Lite uppdatering för helgen som gått. Fredag kväll gick vi in till våra kära grannar o hade tacomys, åt, drack vin o snackade. Skönt sådär en fredagkväll när man e lite halvsleten efter en jobbevecka!   Lördag: Ludvig hade samling ...

Ovido - Quiz & Flashcards