Fam Andersson

Alla inlägg den 2 november 2010

Av Carina - 2 november 2010 21:45

Så ja, nu har jag lämnat över barnen tlll farmor & farfar. Så de får ha lov resten av veckan också men jag får allt jobba imorgon.


Så Eslöv 2 gånger idag!!


Japp, imorse ringde klockan åtta. Upp o klä oss, äta lite frukost. Elin o Calle kom 8,30 sen körde vi in till ishallen. Jag kom på när vi nästan var framme att jag glömt ta Ludvigs hockeysaker med  . Så jag bara lämnade alla barnen o körde hem igen. När jag kom tillbaka så hade Ludvig tagit på sig sitt underställ o bara väntade på resten:) Anton låg på golvet o Magnus höll på att knäppa de sista skydden till målvaktsutrustningen på honom...

Sen var det intensiv match i 2 timmar! Att de aldrig tröttnar på hockey!

Anton o Calle som var målvakter fick jobba hårt dessa timmar, det var hockeykillar från Ludvig (minstingen) o till U-13!!! Så det var tuffa tag på isen, men så klart även nyttigt o såklart blev de stolta när de tog de stora grabbarnas skott på mål  .


Efter dusch, så bestämmdes det att vi tog lunch på Mc Donalds ännu en dag...Vad gör man inte för sina barn!!!

Sen dumpade jag alla barnen hemma hos Elin & Calle, själv körde jag till Eslöv för att hämta våran bil, som vi varit av med i 3 veckor sedan Ola o Anton körde o krockade lite på hemvägen från hockey en måndagkväll. Det blev ingen billig historia alls, usch!!! Men det kunde gått värre, så får vi tänka. Bilar finns det gott om!


Hemma igen fixade jag lite, sen bar det iväg till ishallen igen!!

Först träning för Ludvig o sen Anton.

O som sagt nu e jag hemma igen efter andra rundan till Eslöv idag.

sovgott alla vänner

Ovido - Quiz & Flashcards