Fam Andersson

Alla inlägg den 15 november 2010

Av Carina - 15 november 2010 13:01

I onsdags var jag på hudmottagningen med mitt "eksem" jag har under ögat. Det kallades "vuxenacne" enligt doktorn o nu ska man äta antibiotika i minst 6 veckor, sånt skit det finns. Men hoppas snart det blir bättre för det känns som alla tittar på en!!! På kvällen var jag på 1 1/2 timmes massage. Hon kan verkligen hitta alla mina ömma punkter på kroppen. Det gör både ont o känns skönt på samma gång. Hon avslutar de sista 10 minuterna med ansiktsmasssage, o då kan man bara njuta:)


Torsdagen var jag först o fixa "nya naglar" blev som vanligt jättefin, tack Mette:) Därefter hade jag o Sylvia bestämt att på Väla skulle vi vara med o shoppa när de hade taklagsfest mellan 20,30-23. Vi kom väldigt snabbt fram till att vi INTE var de ända som ville göra massa fynd!!! Det var som Ullared!! Sylvia var på Kapp Ahl i kö o hade minst 50 personer före sig!!! Men vi gjorde helt klart lite fynd.

Koziol fat Babell - 5 färger
Det här finna kak/fruktfatet köpte jag:) Barnen tyckte det var Coolt, för där kund man lägga frukt på de 2 översta o godis längst ner så klart!!

Jag hade tänkt mig att vi skulle hinna sitta ner, fika o snacka lite o sen köra hem vid 22, men så var det INTE vi körde inte hem förrän 23 o ingen fika hann vi med... Så detta äventyr får vi göra om en annan kväll då det inte är sååå mycket folk! Å vilket hemskt väder det var när vi körde hem, blåste o regnade JÄTTEmycket.


Fredag kväll beställde vi mat från Basilika med våra kära grannar. De är såå god mat till en billig peng, mumsigt. Kan varmt rekommenderas till Er som ännu inte prövat  .


Lördag o vi alla tog sovmorgon, skippade hockeyträning för Ludvig.

Anton o Calle skjutsades in till ishallen för allmänhetens åkning, Hämtades hem igen när det var slut. Ludvig lekte med Wilhelm. Jag städade, putsade fönster, (skönt att ha det gjort till advent) lagade mat eftersom vi skulle ha gäster på kvällen, Annika + Irené med sina familjer.

Anton var iväg på discokalas i Svalöv 18-20. En trevlig kväll med goa vänner.


Igår söndag, Farsdag!

Vi lämnade våra barn i Häljarp hos fam Strömblad. Vi körde ner till Malmö o Stadium för att köpa lite hockeysaker till barnen o en skidjacka till Ola.PEAK PERFORMANCE S BECKWITH JACKET GLACIER LAKE

Så här snygg ska han vara i skidbacken. Vi kommer att se han helt klart:)  


Vi hittade det vi sökte, men synd att säga att vi var ensamma... en tur inom IKEA såklart när vi ändå var så nära, även där tjockt med folk!!! Har inte folk annat att göra än att köra o handla?

Home sweet home. Käka rester från lördagskvällen. Barnen o Ola spela Wii:)



Ovido - Quiz & Flashcards