Fam Andersson

Alla inlägg den 26 november 2010

Av Carina - 26 november 2010 16:15

Hej


Jag är såå glad det är fredag å snart ska jag köra hemåt i vintervädret...


Jag har vunnit också en jättefin vinst o blev såå glad.

Den stora Ängeln Göta har jag vunnit idag från Zelected By Houze. Gå gärna in på deras hemsida o kolla ... de har verkligen jättefina saker www.zbh.se.

TAck vare att jag vann den stora Ängeln vet jag precis vad jag ska köpa när jag ska på zby´party nästa fredag... hon kan ju inte stå där helt ensam hon måste ha en kompis, eller hur?? Så lilla Göta ska också få flytta hem till oss nu under julen:)


Igår kväll skulle jag gått på Zumba o var så glad att jag äntligen också skulle få pröva på det som alla talar om, men tji fick jag! Snökaos o stopp i trafiken på hemvägen igår. Tog 1 timme att köra från Malmö till Landskrona  . Men jag ska inte ge upp nästa torsdag ska jag göra ett nytt försök!


Nu ska jag köra hem o ha fredagsmys. Det ska bli TACOS ikväll. Undra hur många andra som också ska äta det denna fredag??





Ovido - Quiz & Flashcards