Fam Andersson

Alla inlägg den 20 september 2009

Av Carina - 20 september 2009 21:30

gokväll

Nu var denna helgen över, barnen är hemkomna igenSkrattande.

Det är skönt att vara själva en stund, men man saknar de små LEJON ungarna när de är borta!

Men nu sussar de sött i sängar. Imorgon fyller Anton år o har beställt frukost på sängen o paketen får vi inte glömma...Det var det sista han sa innan han somnade. Undrar vem som vaknar först imorgon!!!???Tyst


Igår sov vi länge, så skönt inga tider att passa, som det brukar vara på hockeylördagsmorrnarna!!

Jag fixade lite hemma innan jag körde in till stan (Landskrona) o shoppade lite, helt själv, såååå skönt.

Jag hade bestämmt mig för att köpa en Odd Molly tunika, så jag styrde mina steg mot Olofssons, men då passerar man ju Gröna Lund som det hette innan det bytte namn o flyttade, där var det total utförsäljning, med 30% på rea priset, så då måste man ju bara kolla om det kan göras några fyndSkäms. Hittade en Peak blus till mig själv o en Cottonfield skjorta till Ola. Det var helt kaos där inne med massor av likasinade!! Traskade sedan över till Olofsson där det var betydligt lugnare... o man blev som vanligt väl omhändertagen. Provade lite olika, men fastande för en rutig tunika i flanell, skitsnyggTungan ute. Hittade även en jättesnygg kofta från Odd Molly också, men jag får nog spara lite först för att kunna köpa den(tyvärr).

Så skönt att inte ha några tider o passa o ingen som sa ska vi köra hem nu...

Var hemma igen framåt em, så då var det vara att hoppa in i duschen o fixa till sig för kvällens "Vuxenfest"! hemma hos Jonas & Sylvia. Mycket trevlig fest, som vanligt. Började med en jättegod sommardrink(hmm) väldigt förrädisk e den , men... Sen blev det förrätt, varmrätt o efterrätt, allt Jättegott.Vuxenfest hos Jonas & Sylvia 090919  

Här är vi allihopa utom fotografen, som, som vanligt är JAG:)

Angeta syns tyvärr inte heller bara hennes arm o kaffemuggRynkar på näsan

Vi intog soffan med godis, chips o DRICKATungan ute

Mycket trevlig kväll, helt klart, som vi förhoppningsviss kan göra om snart igen!!


Vakande på söndagen hemma hos Jonas & Sylvia, åt frukost, sen körde vi hem, strax innan lunch!!

Har varit ganska sliten hela dagenFörvånad

Mamma o jag mötes på halvavägen o hämtade hem barnen i em.


Ikväll har jag varit ute o gått med Lotta vår vanliga söndagspromenad efter barnen somnat, sött!


Nu ska jag också lägga mig, för som sagt det är Antons DAG imorgonKyss.

Ovido - Quiz & Flashcards